[Autoliste] Re: spiediena relejs

arc at intelectuals.net arc at intelectuals.net
Wed Mar 27 20:31:29 EET 2013

On Wed, March 27, 2013 6:27 pm, Martins wrote:
> Tak nopeerc arb spiediena releju un beidz cakareeties ;-)

tu domaaji
http://www.marlincrawler.com/air-electronics/misc-air-parts/pressure-switch
?

nu man tie 70psi buus bish padaudz
tai zemaakai robezhai buutu labi buut robezhaas 15-30 tamo jenkju
neervieniibu, ja es preizi taas izprotu, un 50-60 buutu jau straavas
atrubiishanas slieksnis

betnu pasaakumam vajadzeetu buut reguleejamam! :)

bet idedejaa hujovina tieshi taada, jaa.

ja ir veel citi varianti, linkus studijaa!

=)
arc
neneu, var samest ari linkus uz leetiem 12v kompresoriem, ar shaadu
regulatoru ;) bet pienjemu shajaa teikumaa vareetu buut divas
nesavienojamas lietas.