[Autoliste] Re: spiediena relejs

arc at intelectuals.net arc at intelectuals.net
Wed Mar 27 23:37:56 EET 2013

On Wed, March 27, 2013 8:59 pm, Martins wrote:
> Poor mans airlock: T-Max kompresors, vecs tūristu gāzes/ūdenslīdēja/cits
> balons utt ?  :-)

:)) ugunsdzeeshamais, nearko ne sliktaaks par
http://store.arbusa.com/ARB-1-Gallon-Forged-Aluminum-Air-Tank-171601--P22697C9.aspx
betnu laij paliek.

viss tas pasaakums ir vecss kaa pasaule, un deelj jau piemineetaa releja
disfukcijas, balons netiek lietots, arb vaarstulju (ARB Diff Lock Air
Solenoid) shtuceri lieliski sapas ar vecaas kvattras centralkas zaljo
vakummbunduli, bet ja to visu jaadarbina ilgaak, tas "putekljusuucejs"
saak vienkaarshi piegriezties.

> Vadāmu? Piemēram
> http://www.smclv.lv/index.php?id=k&lang=LT&kid=86&kpid=928&kat=11

:-)) nujaa tur tamaa katalogaa cenas nau, pameekleejot cenas, to devici
vairs nevajag :)
https://smcpneumaticsdistributor.com/smc-product/ise1-2083.html

par to jau var jaunu arb kompresoru gandriiz nopirkt, vai
divgalvaino poli pie edviina un veel uz krogu aiziet un paliks paari
arb 70/100 psi sleedzim :)))) ko ieskruuveet ugunsdzeeshamajaa.

=)
arc