[Autoliste] Re: pirmdienas riepu tirgus

Instigater instigater at projektam.lv
Wed Dec 12 14:42:22 EET 2012

On 12.12.2012 08:19, Juris Knakis wrote:

>     Ja-, tie autoru-pnieki aptrakus(i ar platumu. Mane-jam BMW ari-
>     paredze-ts, ka
>     s(aura-kais ir 205. platums. S(oziem testam prieks(e-jai asij
>     pan,e-mu
>     195/65-R16C Nokian riepeles, ir l,oti labi, jo protektors ir pat
>     pa 2cm
>     s(aura-ks neka- paredze-tajai riepai. Sniega putru s(k,el, ka-
>     nazis, tikai
>     dzird, ka z(l,erkst pa slieks(n,iem un gri-du.
>     Tagad saprotu, ka-pe-c Nokian ir laba-ka-s ziemas riepas, 5 gadu
>     mu-z(a laika-
> [...]
Pasmagas ir, bet es neteiktu, ka daudz, smaga-kas, varbu-t ka-ds
kilograms. Principa- neju-t, jo kopuma- neatsperota- masa ir ju-tami
liela-ka. Un s(o izme-ru var dabu-t tikai Cargo varianta-. Ir aizdomas,
ka nedaudz slikta-k uz ledus turas, jo lamel,u garums, kas saskaras
vienlaici-gi ar virsmu s(ai riepai noteikti ir maza-ks neka-
ieprieks(e-ja-m Michelin X-Ice North. Tagad ta-di pas(i Michelin ir
palikus(i aizmugure-, bet visuma- uzvedi-ba ir neitra-la, ne pakal,a
nepla-noti rautos, ne prieks(a sli-de-tu prom. Zinu, ka s(ipota-s
riepas, bet Michelin pirms paga-jus(a-s ziemas kl,uva par bezradz(u
variantu de-l, ta-, ka ta-pat tikai 30% bija ve-l ieks(a-.

Serveru noma Eiropas Savieni-bas datu centra- - sa-kot no 9.50 Ls/me-n