[Autoliste] Re: Nu jau piektdienas riepu tirgus :-)

arc at intelectuals.net arc at intelectuals.net
Fri Dec 14 19:07:08 EET 2012

On Fri, December 14, 2012 8:35 am, Juris Knakis wrote:
> pavasarī nonāca "Līgo komplektā" :-))))))))))))) Volvo bija 185/70-14
> ziemā,<br />195/65-15 vasarā, abi uz 6.5" diskiem, bet nu kaut kā nekad
> netiku izjutie ne saķeres trūkumu, neko.<br />Tiesa, ar augstāko
> pilotāžu ar tiem auto arī necentos nodarboties, nebija jau "drifta
> klases" auto :-)<br />Ruu

uhuuu, man ari abi volvo ar 195/65r15 kaa ziemaa taa vasaraa ;))) abi
universalji...
a par to klasi.. ;))) nu lab, 940 limuziins ar lielo rindas kravinieka
diizeli - ok, leenais limo ar rozhu/kozhu/klimatu un dibensildiitaajiem :)

bet otrais ar lielo volvo benziinmotoru, nuuu... kaareiz riktiigaakais
drifta auto ;)))) pie gribeeshanas aizmugures riepas var nosvilinaat
vienaa panjeemienaa ;>>>>
tagad gan shamais gaida kad ovnerim buus briidis laika aizsumties liidz
garaazhai uz iestelleet jaunu sajuugu ;>

nujaa, a bobis tagad man nupat palicis tikkai ar vienu sakariigu riepu
komplektu, tjipa
http://www.offroaders.com/tech/AT-MT-Tires/Federal-Couragia-MT-Tire.htm

vot pa dubli vasaraa biju ar mieru pirkstus izskruuveet tam recenziju
rasktiitaajam kas shito riepu bija ar simexiem saliidzinaajis
caurgaajamiibas zinjaa, neneu ok, varbuut es nemaaku braukt, bet nu neder
nekam tas smalkais protektors, bet tagad, kas attiecas uz snow tad pat
vareetu likt visas 5zvaigznes, tieshaam teicama sakjere, cik teicama vien
var buut bezradzhu riepai.

=)
arc