<html>
  <head>
    <meta content="text/html; charset=ISO-8859-1"
      http-equiv="Content-Type">
  </head>
  <body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
    <div class="moz-cite-prefix">On 12.12.2012 08:19, Juris Knakis
      wrote:<br>
    </div>
    <blockquote cite="mid:1355293143.50c821d7e5864@mail.inbox.lv"
      type="cite">
      <blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt
        0pt 0.8ex; padding-left: 1ex"> Jā, tie autorūpnieki aptrakuši ar
        platumu. Manējam BMW arī paredzēts, ka <br>
        šaurākais ir 205. platums. Šoziem testam priekšējai asij paņēmu
        <br>
        195/65-R16C Nokian riepeles, ir ļoti labi, jo protektors ir pat
        pa 2cm <br>
        šaurāks nekā paredzētajai riepai. Sniega putru šķeļ kā nazis,
        tikai <br>
        dzird, ka žļerkst pa sliekšņiem un grīdu.<br>
        Tagad saprotu, kāpēc Nokian ir labākās ziemas riepas, 5 gadu
        mūža laikā <br>
        pa 2 riepām kopā ņemot bija pazudušas 5 radzes.<br>
      </blockquote>
      --------------------------------------------<br>
      Mja, vasarā par to platumu neko nesaku, kaut , vismaz pa mūsu ceļu
      segumiem, IMHO<br>
      riepas ar augstāku protektora profilu ir komfortablākas. Bet
      ziemai 195/65 jau varētu<br>
      būt jaukāks variants. Hmm, C burts beigās nozīmē "cargo", vai tās
      būtu kravas busiņiem<br>
      paredzētās? Parasti viņas ir smagākas par vieglo auto riepām, vai
      to nejūt?<br>
      Bet ar tām radzēm principā ir tā, ka pirmo tūkstoti jānoripina tā
      saudzīgi, bez ķaucošajiem",<br>
      slīdēšanas un "spolēšanas", lai radzes ieņem savu dabisko
      stāvokli,  protams, ja nav<br>
      ielīmētās. Tad radžota riepa parasti kalpo ilgi un laimīgi, man
      tie GY UG 400 apmēram<br>
      tāpat nokalpoja :-)<br>
    </blockquote>
    Pasmagas ir, bet es neteiktu, ka daudz, smagākas, varbūt kāds
    kilograms. Principā nejūt, jo kopumā neatsperotā masa ir jūtami
    lielāka. Un šo izmēru var dabūt tikai Cargo variantā. Ir aizdomas,
    ka nedaudz sliktāk uz ledus turas, jo lameļu garums, kas saskaras
    vienlaicīgi ar virsmu šai riepai noteikti ir mazāks nekā
    iepriekšējām Michelin X-Ice North. Tagad tādi paši Michelin ir
    palikuši aizmugurē, bet visumā uzvedība ir neitrāla, ne pakaļa
    neplānoti rautos, ne priekša slīdētu prom. Zinu, ka šipotās riepas,
    bet Michelin pirms pagājušās ziemas kļuva par bezradžu variantu dēļ
    tā, ka tāpat tikai 30% bija vēl iekšā.<br>
    <pre class="moz-signature" cols="72">-- 
Instigater
Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.projektam.lv">www.projektam.lv</a></pre>
  </body>
</html>