[Autoliste] Re: radari bez foto

Rinalds Egle rinalds.egle at gmail.com
Thu Sep 20 06:41:07 EEST 2012

veelreiz, tiem kas tankaa - TA ir *MOTIVAACIJA* ljoti daudziem
cilveekiem vispaar kautko dariit ar savu auto. :) nevis tur
izlaida/neizlaida/pieseejaas, bet *M.O.T.I.V.A.A.C.I.J.A*. ja nebuutu
TA, te brauktu ar auto, kameer tas izjuuk uz celja...

taapat kaa tie nelaimiigie fotoradari, arii tie ir tikai motivaacija
ieveerot braukshanas aatrumu. vismaz fotorada tieshaas redzamiibas
zonaa :) un jaa, tas ir pamatojums, kaapeec radarus vajag daudz
vairaak - lai motivaacija ieveerot aatruma ierobezhojumus buutu peec
iespeejas lielaakaa teritorijaa :)

2012/9/19 Jānis <je at ktf.rtu.lv>:

> Citējot Rinalds Egle <rinalds.egle at gmail.com>
> Wed, 19 Sep 2012 15:23:04 +0300:

> es ar to tieku galā arī bez TA... precīzāk - pēdējos dažpadsmit gadus es
> vispirms braucu uz TA, lai saķeksē, ko viņi tur grib ieraudzīt un tad - uz
> servisu, lai tie pa minimumu izpilda TA iegribas. Esmu pat kašķi atradis TA
> stacijā, kad atkārtotajā sāk atkal jaunus defektus dažas dienas vēlāk
> "konstatēt". Jāsaka, ka krīze ir gājusi viņiem labumā - atklāti idiotiskas
> prasības vairs neuzstāda.
>
> vislielākās ķibeles pats esmu atklājis, nevis viņi norādījuši. Ir pat
> [...]

Rinalds