[Autoliste] Re: radari bez foto

Jānis je at ktf.rtu.lv
Thu Sep 20 09:52:21 EEST 2012

Citējot Rinalds Egle <rinalds.egle at gmail.com>
Thu, 20 Sep 2012 06:41:07 +0300:

> veelreiz, tiem kas tankaa - TA ir *MOTIVAACIJA* ljoti daudziem
> cilveekiem vispaar kautko dariit ar savu auto. :) nevis tur
> izlaida/neizlaida/pieseejaas, bet *M.O.T.I.V.A.A.C.I.J.A*. ja nebuutu
> TA, te brauktu ar auto, kameer tas izjuuk uz celja...

"tiem kas tankaa" - tā motivācija vienalga nepasargā no auto
izjukšanas uz ceļa. Paša pieredze. un nebūt ne vienreizēja (jā, es
braucu ar vecām mašīnām un tik daudz saraust neprotu, lai bleķotu ntos
simtus mēnesī par iespēju pasēdēt dažas stundas mēnesī jaunā
klaburkastē). Vāciešī, šķiet, att. uz TA ir nonākuši pie tieši tādas
pašas atziņas - IMHO te (vai db.lv?) kaut kur tas pavīdēja arīdzan.

> taapat kaa tie nelaimiigie fotoradari, arii tie ir tikai motivaacija
> ieveerot braukshanas aatrumu. vismaz fotorada tieshaas redzamiibas
> zonaa :) un jaa, tas ir pamatojums, kaapeec radarus vajag daudz
> vairaak - lai motivaacija ieveerot aatruma ierobezhojumus buutu peec
> iespeejas lielaakaa teritorijaa :)

to motivāciju var panākt imho ar daudz mazāku naudu - mobilām CP
patruļām, tad arī ātrumu ievēros gandrīz visur, ne tikai pie
stacionārajiem un mobili fiksētajiem.