[Autoliste] Re: radari bez foto

Jānis je at ktf.rtu.lv
Wed Sep 19 21:17:32 EEST 2012

Citējot Rinalds Egle <rinalds.egle at gmail.com>
Wed, 19 Sep 2012 15:23:04 +0300:

> nevajag TA uztvert kaa ideaalu diagnostikas stendu, bet motivaaciju
> savest auto vismaz cieshamaa tehniskaa kaartiibaa. ;)

es ar to tieku galā arī bez TA... precīzāk - pēdējos dažpadsmit gadus
es vispirms braucu uz TA, lai saķeksē, ko viņi tur grib ieraudzīt un
tad - uz servisu, lai tie pa minimumu izpilda TA iegribas. Esmu pat
kašķi atradis TA stacijā, kad atkārtotajā sāk atkal jaunus defektus
dažas dienas vēlāk "konstatēt". Jāsaka, ka krīze ir gājusi viņiem
labumā - atklāti idiotiskas prasības vairs neuzstāda.

vislielākās ķibeles pats esmu atklājis, nevis viņi norādījuši. Ir pat
gadījies pāris dienas pēc TA servisveču izsauciens "Kā? Un šito tur
neviens nepamanīja?!"

No šis pašas tēmas - kā paprasīja, tā dabūja, bija stāsts no ~2000
gada - aizbraucu uz TA, tur konstatēja, ka pakaļā viens spārns pie
dugas sarūsējis līdz caurumam. Pēc TA iepūtu putas, bet piešpaktelēt
sākumā piermirsās un vēlāk nesanāca, ar tādu pašu arī aizbraucu. Kad
TA vecis to ieraudzīja, ar šausmām acīs izsaucās "Kas gan TĀ
remontē?!!!", bet uz pretjautājumu "Bet cauruma taču vairs nav, vai
ne?" skanēja klusums un parādījās "1" protokolā :)))