[Autoliste] Re: fotoradariem +15km/h !!!

Rich richlv at nakts.net
Sun Sep 9 20:44:29 EEST 2012

On 2012-09-09 20:34, Rinalds Egle wrote:
> paga, bet kaa tad ar pashu pamatu, likuma ieveeroshanu? :) aatrums
> jaaieveero tikai tad, kad ments ar radaru teemee? :) vai tomeer, ja
> tur ir 50/70/90, tad tomeer, neskatoties uz saulaino laiku, sestdienas
> riitu, 200zs zem dibena un pacilaato garastaavokli, ir jaabrauc uz
> tiem 50/70/90? :)
>
> man nekaadi neizdodas saprast, kaa radari traucee dziivi, ja tu
> nepaarkaap noteikumus. nu nekaadi neizdodas...

netraucee, lai gan man viens paziistams dabuuja par +30. nepamaniija
jaunu dziivzonas ziimi un nenormaali kaartiigi tieshaam brauca uz 50 :)
prasaas jau taas dzeltenaas apmales jaunaam ziimeem...

protams, paarcilveeki varbuut arii pamana visas jaunaas ziimes, bet nu
ikdienas marshrutos parastie mirstiigie tomeer pamataa kruiizee un
uzmaniibu vairaak velta visaadiem gaajeejiem utt :)
  Rich