[Autoliste] Re: fotoradariem +15km/h !!!

Māra Niedra maara at dagmaara.lv
Sun Sep 9 21:04:06 EEST 2012

sitais "nebija vinjiem ljauts sleepties kruumos kaadu laiku" nav objektivs
raditajs, t.i., parak atkarigs no konkreta autovaditaja staza ilguma.
m.

kaa ta neienaaca, vai ta piemirsies jau - nebija vinjiem ljauts
sleepties kruumos kaadu laiku. bez tam mentu daudz vieglaak pamaniit,
jo vinjsh tomeer ir izpushkjots savaa zaljajaa vestiitee.
bet vispaar mani iebildumi ir par to, ka fotoradari baisi uzlaboshot
situaaciju - bet gadiijumaa, kad vinju nevar redzeet, tas paliek tikai
fantaazijaas un dazhu makos.
ja buutu kaut 50% paarlieciiba, ka fotoradari tiek izvietoti ar domu
kaut ko uzlabot, tad es veel neko neteiktu. manaas aciis tas ir tikai
veids, kaa noslaukt naudu - attieciigi nepavisam nejutiishos vainigs,
ja vareeshu to sisteemu dajebkaa piekaast.
Janis D, "3-ciems"
Cita Omega
Honda Dominator + veel shis tas uz 2 ritenjiem