[Autoliste] Re: fotoradariem +15km/h !!!

Rinalds Egle rinalds.egle at gmail.com
Sun Sep 9 20:34:59 EEST 2012

paga, bet kaa tad ar pashu pamatu, likuma ieveeroshanu? :) aatrums
jaaieveero tikai tad, kad ments ar radaru teemee? :) vai tomeer, ja
tur ir 50/70/90, tad tomeer, neskatoties uz saulaino laiku, sestdienas
riitu, 200zs zem dibena un pacilaato garastaavokli, ir jaabrauc uz
tiem 50/70/90? :)

man nekaadi neizdodas saprast, kaa radari traucee dziivi, ja tu
nepaarkaap noteikumus. nu nekaadi neizdodas...

Rinalds