[Autoliste] Re: fotoradariem +15km/h !!!

rower rower at delfi.lv
Tue Sep 4 22:16:21 EEST 2012

Hello all!

nesen (Tuesday, September 4, 2012, 6:25:49 PM) lordramex rakstiija:

lgc> atlausos oponet esmu ar mieru piekrist +5kmh sodisanai taja bridi kad saks
lgc> paraleli drazt tos mikstos kas nevar normala saulaina sausa diena pabraukt
lgc> ar atlauto atrumu

lgc> tipiska vieta vansu tilts virziena uz pardaugavu, nezkapec lai gan tur ir
lgc> atlautais 70 regulari bars visadu miksto atmetas uz 45 (tiesi pretim
lgc> radaram) (ja neesi parliecinats neapdzen, parfrazejot, neesi parliecinats
lgc> ka vari pabraukt, izmanto www.rigassatiksme.lv )

..

a vot es pirms radara nometu uz 45. kaapeec?? a taapeec, ka
vantenieks kaareizi ir nezcik reizes mainiijis "atljauto" no 50
uz 70 un atpakalj. un vai tur ir kautkas piekaarts priekshaa
ziimei (un tjipa ziime neskaitaas) vai nav - nu jeibogu,
autopilots nepiefiksee katru reizi. pietiek, ja 1reiz ir
izdraazts par "paarkaapumu" 68km/h uz tilta, kur vakar veel
vareeja 70.

rowers, labaak tochno ar trambuli.