[Autoliste] Re: fotoradariem +15km/h !!!

arc arc at intelectuals.net
Wed Sep 5 00:01:28 EEST 2012

ohohohoo nu gan piespamojushi :-)))))

lordramex at gmail.com wrote, On 2012.09.04. 21:41:
> kāpēc braukšana ar *atļautu ātrumu* ir kas nosodāms, bet bruakšna
> truacējot citiem ievērojami zem atļautā ir normāla lieta ?

uz salu tilta nau defineets minimaalais aatrums :-)))
un daudz chiiksteesi, vispaar iesniegsim priekshlikumu par (50)ari uz
vantenieka, kaa tas jau ir uz daudziem tiltiem :DD

> 1) es nesaku ka sniega vētrā ir jāvelk acis pārgriezušam pār vantenieku
> uz 70, tanī brīdī ir normāls un pamatots iemesls izvēlēties citu zemāku
> braukšanas ātrumuatbilstoši situācijai

a ko ne? a kas? sniegputenis un migla lv klimataa ir kaukas
aarkaarteejs????? kopsh kura laika?  kasi? riepas nau? rokas? jaaiet uz
autoskolu instruktoram sasist seju un pieprasiit naudu apakalj ;))))

> 2) kapēc mana vēlme braukt tik cik ir atļauts, ja to atļauj visi ārējie
> apstākļi (normāli laika apstākļi etc.) izņemot kāda nepārliecinātību
> tiek uzskatīti par noteikumu pārkāpšanu un noziegumu ?

un jaa, vilkshanaas sniegputenii daudz vairaak traucee satiksmi kaa
suuda atmetiens pirms foto. :DDDDDDDD

> šādā situācijā tīri teorētiski noteikumus pārkāpju ne jau es.

beidz piipeet un aizej labaak iedzer :-)

=)
arc
par +5 pilseetaas a uz shosejaam manispeec kaut +150, neruup