[Autoliste] Re: fotoradariem +15km/h !!!

lordramex at gmail.com lordramex at gmail.com
Tue Sep 4 22:25:36 EEST 2012

autopilots nepiefiksē ?

zīmēs tomēr taču ir jāskatās pat par spīti tam ka brauc tur katru dienu ?

ja reiz nepamanīji zīmi un neesi doršs tad lūdzu dari to sabremzēšanos labā
malājā joslā, tikai problēma ka pārējiem ir aitu bara instinkts :( jo
visticamāk arī viņi neskatās zīmes (seko smaga nopūta)..

neapgalvoju ka arī pamanu 100% zīmes vienmēr (gan jau ka kāda viltīgi koku
zaros paslēpusies arī man ir gājusi secen), bet nu kautkā cenšos tomēr
viņas ieverot/pamanīt

M.