[Autoliste] Re: fotoradariem +15km/h !!!

Rich richlv at nakts.net
Tue Sep 4 21:57:30 EEST 2012

On 2012-09-04 21:41, lordramex at gmail.com wrote:
> kāpēc braukšana ar *atļautu ātrumu* ir kas nosodāms, bet bruakšna

nav

> truacējot citiem ievērojami zem atļautā ir normāla lieta ?

ne tu zini, kaapeec visi brauc nedaudz leenaak, ne kaa...
nu neticu, ka visi taa arii atmetas uz gandriiz pusi no atljautaa. nu
nekaadi neticu :)

varbuut cilveeki negrib paarvietoties nenormaali iespringushi visu
laiku, blenzhot spidometraa, ka tik nu buutu preciizi tie atljautie.
varbuut peec darba sagurushi brauc mieriigi, lai nenaaktu daargas bildes
pa pastu. ja pameegjina atcereeties, ka taa ir paarvietoshanaas, nevis
nepaartraukta sacensiiba, varbuut ir vieglaak...

> 1) es nesaku ka sniega vētrā ir jāvelk acis pārgriezušam pār vantenieku
> uz 70, tanī brīdī ir normāls un pamatots iemesls izvēlēties citu zemāku
> braukšanas ātrumuatbilstoši situācijai
> 2) kapēc mana vēlme braukt tik cik ir atļauts, ja to atļauj visi ārējie
> apstākļi (normāli laika apstākļi etc.) izņemot kāda nepārliecinātību
> tiek uzskatīti par noteikumu pārkāpšanu un noziegumu ?

netiek. veelme ir ok, veelmes izpausme galiigi nebija ok.

> šādā situācijā tīri teorētiski noteikumus pārkāpju ne jau es.

kaa jau mineeju, tu nezini, kaapeec vinji brauca leenaak. varbuut
autinja spidometrs raada nedaudz vairaak, tavs raada mazaak. hvz. pa
lielam - neko vinji nepaarkaapj. tas "nepamatoti mazais aatrums"
nenoziimee, ka visiem obligaati jaatriic par tiem 69.9, driizaak lai
tiktu galaa ar kaut kaadiem gadiijumiem, kad tieshaam var dazhi izdomaat
doties paari vanteniekam pa visaam joslaam uz 20.

> M.
  Rich