[Autoliste] Re: fotoradariem +15km/h !!!

lordramex at gmail.com lordramex at gmail.com
Tue Sep 4 22:03:10 EEST 2012

ok izteiksmes veids ne tas labākais, gara un smaga diena dara savu, bet nu
man laikam tiešām nav paveicies ja reiz tik bieži (praktiski katru reizi
lad bruacu pāri un tas ir ne darbadienas beigās reizēm brīvdienu vidū utt
(piln;igs random) ) ir nācies novērot tik lielu ātruma nomešanu konkrētajā
vietā

paldies dievam man tas tilts ir jāsķērso tikai dažas reizes nedēlā :)

M.