[Autoliste] Re: fotoradariem +15km/h !!!

lordramex at gmail.com lordramex at gmail.com
Tue Sep 4 21:41:27 EEST 2012

kāpēc braukšana ar *atļautu ātrumu* ir kas nosodāms, bet bruakšna truacējot
citiem ievērojami zem atļautā ir normāla lieta ?

1) es nesaku ka sniega vētrā ir jāvelk acis pārgriezušam pār vantenieku uz
70, tanī brīdī ir normāls un pamatots iemesls izvēlēties citu zemāku
braukšanas ātrumuatbilstoši situācijai
2) kapēc mana vēlme braukt tik cik ir atļauts, ja to atļauj visi ārējie
apstākļi (normāli laika apstākļi etc.) izņemot kāda nepārliecinātību tiek
uzskatīti par noteikumu pārkāpšanu un noziegumu ?

šādā situācijā tīri teorētiski noteikumus pārkāpju ne jau es.

M.