[Autoliste] Re: Fw: Re: Kā brauksiet? (Šarlotes-Brīvības krusts)

Adro adro at eriga.lv
Thu Jul 26 20:45:03 EEST 2012

Tur jau taa izpratnes probleema, ka uzskati krustojumu par vienu. Cik
piesleegumu konkreatajam ielu savienojumam, tik arii iespeejamo
risinaajumu kaa vinjs jaizbrauc un par kaadu uzskataams. Ja pirms
iebrauksanas krustojumaa luksofors, tad konkreetajaa virzienaa tas ir
reguleejams. Vadaamies no signala un virziena radiitajaam ziimeem
(domaatas visas brauksanas virzienu noraadoshaas). Mirgo dzeltenais -
skataamies ir/nav "galvenais celjs"/ "dodot celju", nav - virziena
radiitaaja ziimes un labaas rokas likums. Ja nav - nereguleejams,
vadaamies no ziimee vai labaas rokas likuma. Abos gadiijumos gan veel
janjema veera horizontaalie celju apziimeejumi.

Ernests

2012. gada 26. jūlijs 18:45 Rich <richlv at nakts.net> rakstīja: