[Autoliste] Re: Fw: Re: Kā brauksiet? (Šarlotes-Brīvības krusts)

ArnisR listes at mediaservice.lv
Thu Jul 26 20:58:43 EEST 2012

Ja mēs neiegrimstam strīdos par definīcijām attiecībā uz krustojumiem, tad  IMHO likumdevējs ir skaidri nodefinējis ceļu satiksmes regulēšanas prioritātes, kādas ir jāievēro:

1. Satiksmes regulētājs
2. Luksofora signāls
3. Ceļa zīmes
4. Atšķirīgs ceļa veids vai segums
5. "Labās rokas" likums

Ja neizpildās punkts 1, vadāmies pēc punkta nr. 2, ja neizpildās punkts 2 (neatkarīgi vai luksofora nav vai tas vienkārši nedarbojas), vadāmies pēc punkta nr. 3 utt.