[Autoliste] Re: Arktiskais dīzelis, tds un temperatūra

Instigater instigater at projektam.lv
Sun Feb 12 22:35:12 EET 2012

On 2012.02.12. 22:18, arc at intelectuals.net wrote:
> k�jas: to, ka naktī -28 vai to, ka attiecīgais dīzelis izdilu�am
> sūknim
> j�z�ģē.
>
> hmm, kas tas teu par arktisko diizeli un kas vinjam veederaa?
> ganjauka nekas labs nau.
>
> betnu jajau vareeji dazaagjeet, tajau labi :-))) sals diizelim nepatiik,
> laivaikaads tas arktiskais/nearktiskais buutu.
>
> kas pa vainu? kveelsveces kaadas? cik labas? vai visas straadaa? varbuut
> var salikt karstaakas?
>
> diizelim, lai tas darbotos, jo iipashi auksts, vajag ideaalu dagmaisiijuma
> [...]
Rudenī visas kvēlsveces tika nomainītas, figviņzin ko tieši ielika, bet
noteikti pēc kataloga parakstītās. Liekas, ka beidzot plunžeris jauns
jāliek iekšā, tas ir pēdējais, kas palicis degvielas sistēmā vēl no
ražošanas gada un pussilis brīvgaitā raustās, nevar vairs precīzi visiem
cilindriem mazas dozas izdalīt.

Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn