[Autoliste] Re: Arktiskais dīzelis, tds un temperatūra

arc at intelectuals.net arc at intelectuals.net
Sun Feb 12 22:18:44 EET 2012

On Sun, February 12, 2012 3:34 pm, Instigater wrote:
> Atkal esmu ZA Latvijā, pa ceļam no valsts rezervēm nosmēlu
> 2.arktiskās
> klases dīzeli (-39C). Tagad nezinu ko vainot, ka nelec vairs smuki pie
kājas: to, ka naktī -28 vai to, ka attiecīgais dīzelis izdilušam
sūknim
> nepatīk. Rezultāts ir tāds, ka pat pie tagadējiem -11 bija ilgi
jāzāģē.

hmm, kas tas teu par arktisko diizeli un kas vinjam veederaa?
ganjauka nekas labs nau.

betnu jajau vareeji dazaagjeet, tajau labi :-))) sals diizelim nepatiik,
laivaikaads tas arktiskais/nearktiskais buutu.

kas pa vainu? kveelsveces kaadas? cik labas? vai visas straadaa? varbuut
var salikt karstaakas?

diizelim, lai tas darbotos, jo iipashi auksts, vajag ideaalu dagmaisiijuma
maakoni, taatad - sprauslas/smidzinaataaja staavoklis.

shitaa kad bobim motoru paarjaucu, un mainiiju sprauslas/smidzinaataajus,
tika patesteets, kad dabuu ideaalu izsmidzinaashanas maakoni, un
izsmidzina to paredzeeto dozu uz stenda un paliek priekshaa
shkjiltavu/seerkocinju - no taas nieka soljarkas laases TAADS
ugunsmeteejs!!! katik turies! kaiminsh atleekshoja no otra boksa gala
breekdams ka es jamam gribu garaazhu nodedzinaat.
un turpat no piloshas sprauslas, kaut ari motoraa taa itkaa straadaa,
gadaas ka vispaar nekas neaizdegaas, vai labaakaa gadiijienaa bish
nosmird.

veel pie viena toreiz smuki iebuuveeju teni blokaa :-) bet zin, tam
motoram peec paarlasiishanas iisti vajadziibas peec taas sildiishanas
vairs nebija. vieniigi - komforts, un tomer uzreiz silts un smukaak jau
aiziet.

nujaa, kaa tas motors uzvestos tagad - nezinu, nau startera :) starters
jau izcelts, maiņas starters smuki pārlasīts, palicis tikvien kaa 2
skruuves pieskrūvēt :))) ganjau pa naakamnedeelju ienjurkos tai kupenaa
to izdariit :) betnu to salu lai paarbaudiitu labaak tomeer nevajag ;>

=)
arc