[Autoliste] Re: Arktiskais dīzelis, tds un temperatūra

arc arc at intelectuals.net
Sun Feb 12 22:46:07 EET 2012

Instigater wrote, On 2012.02.12. 22:35:

> Rudenī visas kvēlsveces tika nomainītas, figviņzin ko tieši ielika, bet
> noteikti pēc kataloga parakstītās. Liekas, ka beidzot plunžeris jauns
> jāliek iekšā, tas ir pēdējais, kas palicis degvielas sistēmā vēl no
> ražošanas gada un pussilis brīvgaitā raustās, nevar vairs precīzi visiem
> cilindriem mazas dozas izdalīt.

ahaa , bij taada vaina, bij zinaama man ar bij taadsa vaina, bet tas
suukins taa ari nonjemts veel tagad staav plauktaa, vietaa vienk
ienaacaas cits gauzhi labs, kas ari tiek lietots.

taadaa gadiijumaa nezheelo 2takternieci,= kaa jau Ruu mineeja -
vislabaak mineraalo vai 1/2sint low smoke, vaij jebkaadu ellju.
droshi paaris litrus uz baaku.
jo ziemiiigaaks solkjis - jo sausaaks, jo gruutaak suudiigam suuknim
sapumpeet.

imho itin labi vareeja lietot ari hidraulikas ellju, ja esi traktorists
un taada pieejama lielos apjomos ';)

=)
arc