[Autoliste] Re: jumta bagazhnieks

Girts Legzdins girts.legzdins at gmail.com
Sun Jan 8 17:07:03 EET 2012

Čoms dikti spļaudījās, kad bija ar šitādu uz Vito izbraukuši Alpus.
Bija taisījuši no plēvēm/skoča priekšā spoleiri, lai negrab nenormāli.
Šodien aiz viena tāda braucu kādu gabaliņu, bija sajūta, ka tūliņ dabūšu
to kasti stiklā. Dikti nestabila izskatījās un ļurkājās. :(

acidburn
p.s. kādam nav RAFiņš, no kura grib tikt vaļā? :)