[Autoliste] Re: jumta bagazhnieks

Marcis Priede morsitis at gmail.com
Sun Jan 8 17:51:52 EET 2012

Morgen!
ja runa ir par kastēm, tad rekomendēju Thule. JĀ ZINU!! ir dārgi, bet ir tā vērts.
Ir pa Jevropeju braukts, gan ar visādām lētajām, gan ar biš dargāku MontBlanc un visbeidzot ar Thule.
Par pēdējo visvislabākās atsauksmes. Kaut kādā brīdī uz .de autobāņa bij piemirsies par kastes esamību, un tikai pie +/- 140 sākās pastiprināta vibrācija, tad arī tika nomests līdz normālajam kruīztrumam 120. Tā brīža auto - Grand Voyagers 2008.

Morsitis - ņemu nomā ;)