[Autoliste] Re: jumta bagazhnieks

Ģirts Karnītis girts.karnitis at di.lv
Sun Jan 8 15:37:15 EET 2012

Šodien tieši tādu mēģinu piemontēt savam pepelacam. Kaste gana vienkārša, bez visādiem amortiņiem un ar plastmasas eņģēm, bet domāju, ka lietošanai reti (kā es to taisos darīt) varētu būt ok.

Pagaidām čakarējos ar mont blanc stieņiem. Rakstīts "no tools required". Taisnība jau ir - rupji krievu lamuvārdi nav nekādi rīki.

Ģirts

Sent from my iPhone