<html>
  <head>
    <meta content="text/html; charset=UTF-8" http-equiv="Content-Type">
  </head>
  <body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
    On 19.12.2011 09:58, Juris Knakis wrote:
    <blockquote cite="mid:1324281506.4eeeeea211f1b@mail.inbox.lv"
      type="cite">
      <blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt
        0pt 0.8ex; padding-left: 1ex">Ja ir tā, ka dažreiz ieminot 3.,
        4. vai 5.robā izslīd sajūgs, bet <br>
        braucot tālāk pēc pāris pārslēgšanās reizēm atkal viss ir
        normāli, tad <br>
        vai es esmu pareizi izfiškojis, ka ķeras sajūga disks uz kārbas
        ass?<br>
      </blockquote>
      ==================================<br>
      Vispār jau var gan:<br>
      a) Ķerties pats sajūga disks uz primārās vārpstas;<br>
      b) Ķerties izspiedējgultnis, kādā no pievada vietām,<br>
      atkarīgs no konstrukcijas;<br>
      c) Var būt elementārs dilonis;<br>
      d) Ja sajūgs patiesi mēdz slīdēt, es personīgi nekavātos ar<br>
      revīziju, citādi ir lieliskas izredzes sajāt arī "kurvi" un
      spararatu!<br>
    </blockquote>
    Sajūga komplektu, tiesa, uz vecā sparrata pavasarī saliku jaunu
    Sachs, tad it kā bija OK. Tā kā auto nočipots, tad pēc
    teorētiskajiem motora Nm tie ir arī griesti standarta sajūga
    komplektam, varbūt tagad, kad piedilis vairāk, vienkārši vairs netur
    tāpēc, ka uz to nav spējīgs jau konstruktīvi? Problēma aktuāla
    kāreiz, kad 5.robā mierīgi kruīzējot jāiet uz apdzīšanu vai jāiemin
    pēc fotoradara, tie 2200rpm kāreiz turbodīzelim ir max Nm. ;-) 
    Smuki var redzēt turbo bedres ilgumu.<br>
    <pre class="moz-signature" cols="72">-- 
Instigater
Serveru noma datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.projektam.lv">www.projektam.lv</a>
</pre>
  </body>
</html>