[Autoliste] Re: Fwd: Re: pilniigs offt: par operatiivaa transporta staaveeshanu

Karlis karlisd at gmail.com
Wed Aug 10 14:01:53 EEST 2011

Tieši tā. Nav redzēti arī bezgalīgi sastrēgumi, kad viens nosprādzis
pie nepārtrauktās līnijas, pretējā josla tukša un visi stāv, neviens
netiek uz priekšu :)
Objektīvi jāizvērtē situāciju - pa kuru pusi labāk apbraukt un aiziet.
Ja pagaidu zīmes saka pārkāpt pārējo zīmju veidotos noteikumus - tad
tos ir jāpārkāpj :)

2011. gada 10. augusts 13:47 Imants <zai at inbox.lv> rakstīja:

Karlis