[Autoliste] Re: Fwd: Re: pilniigs offt: par operatiivaa transporta staaveeshanu

Imants zai at inbox.lv
Wed Aug 10 13:47:46 EEST 2011

Ja viņš stāv tur, kur nedrīkst stāvēt, tad brauc vien garām. CSN 113. Ja
izveidojas ceļu satiksmei bīstami šķēršļi vai citas briesmas, kuras
transportlīdzekļa vadītājs spēj pamanīt, viņam jāsamazina braukšanas ātrums
vai pilnīgi jāaptur transportlīdzeklis, vai, neradot bīstamību citiem ceļu
satiksmes dalībniekiem, šķērslis jāapbrauc.
"vai" nu, "vai". Ja uz ielas ir avārija, kas nosprosto pusi brauktuves,
stāvat un domājat - šķērsot nepārtraukto līniju, vai nē, ja šī apbraukšana
nerada traucējumus? Kurš kaut reizi par kaut ko tādu ir sodīts? Neesmu
dzirdējis

zais

2011. gada 10. augusts 12:41 Rich <richlv at nakts.net> rakstīja: