[Autoliste] Re: Skaļrunis durvīs...

hardcore at parks.lv hardcore at parks.lv
Tue Aug 9 16:24:55 EEST 2011

On Tue  9/08/11  3:41 PM , Jānis Kopštāls  wrote:Nu tad
jāpērk uz bobi kautkāds širpotrebs.
 Es gan teiktu ka priekšējo durvju skaļruņi lielākajā
daļā audio
 noformējumu atbild par 90% skanējuma.
 Itsevišķi, kad var ielikt 6,5" skaļruņus. Tur jau pat
aizmugurē vairs
 neko nevajag. nu ok, varbūt atsevišķus tviiterus
priekšā vēl var
 uzlikt, ja durvju skaļruņi bliež pa zemu.

	Nu es kā reiz uz širpotreba lēto galu tēmēju, jo lai
nomāktu apkārtējos trokšņus, tipa pacauru izpūtēju u.t.t.
neko kvalitatīvu nevajag. Pīkstuļi kautkādi durvīs ira, kā
izskatās un pēc visa spriežot arī kautkas tur nāk ārā.
Mašīna nav koncertzāle kā nekā :D un tām retajām reizēm
kad es subarēju un vēl retākajam reizēm, kad sievs arī brauc
līdz un diedelē lai rādio skanētu, pilnīgi pietiks ar Ls 20
investīciju par abiem skaļruņiem. Stulbi, ja būtu 13nieki caurumi,
tad man pat neko pirkt nevajadzētu...

	Ojārs, relatīvi nosacīti uz audio kvalitāti spiež mājas
apstākļos.