[Autoliste] Re: Skaļrunis durvīs...

Jānis Kopštāls janis.kopstals at gmail.com
Tue Aug 9 15:41:39 EEST 2011

Nu tad jāpērk uz bobi kautkāds širpotrebs.
Es gan teiktu ka priekšējo durvju skaļruņi lielākajā daļā audio
noformējumu atbild par 90% skanējuma.
Itsevišķi, kad var ielikt 6,5" skaļruņus. Tur jau pat aizmugurē vairs
neko nevajag. nu ok, varbūt atsevišķus tviiterus priekšā vēl var
uzlikt, ja durvju skaļruņi bliež pa zemu.

2011. gada 9. augusts 14:53  <hardcore at parks.lv> rakstīja:

> On Tue 9/08/11 12:15 PM , Jānis Kopštāls <janis.kopstals at gmail.com> wrote:
>
> +1 par Incar. Ļoti sakarīgi nodemonstrē kā kas skan, atrod tādus kas
> derēs gan pēc fiziskajiem, tehniskajiem un finansiālajiem rādītājiem.
>
> j.k.
>
> 2011. gada 9. augusts 11:49 Martins <martini.zupa at gmail.com> rakstīja:

> Sazvaniju jamos, tikai viņu sākumcena 2 reizes pārsniedz maksimālo pieejamo
> budžetu :(
>
> Ojārs.

j.k.