[Autoliste] Re: Skaļrunis durvīs...

arc at intelectuals.net arc at intelectuals.net
Tue Aug 9 20:02:34 EEST 2011

On Tue, August 9, 2011 4:24 pm, hardcore at parks.lv wrote:

> MašÄ«na nav koncertzāle kā nekā :D un tām retajām reizÄ“m
> kad es subarēju un vēl retākajam reizēm, kad sievs arī brauc
> līdz un diedelē lai rādio skanētu, pilnīgi pietiks ar Ls 20

20ls par 2skaljrunjiem ir affigetj daargi ;))
(ja uzdevums ir paklausiities radio un kaadu lr2 shlaageri ;) )

> investīciju par abiem skaļruņiem. Stulbi, ja būtu 13nieki caurumi,
> tad man pat neko pirkt nevajadzētu...

a ko, nevar to caumuru duriis lielaaku uztaisiiit?
kuzova blekjii caumuri ljoti labi taisaas ar parasto elektrisko
figuurzaagji, vaij ari tos skaljrunjus kaukur citur iebaazt?

janu nekaadi - panjem velo, sampli, un apbraukaa tuveejos shrotus.

velo - chtob pribenjatsa - redz, naudinjas nau - ar velo jaabraukaa,
sampli, lai nau daudz jaaskaidro un jaameeraas - vot takaoi vot nada!
cilveekiem netiik par velti vaij mazu naudu lieki piepuuleeties :)

=)
arc
p.s. cikteutur lielus tos skaljrunjus vaidzeeja? ;)))
varu pa seetmali vai garaazhaa paluureet, mosh kaukas nevajadziigs
meetaajaas.