[Autoliste] Re: par lēnajiem braucējiem

Smic_ klusais07 at HOTMAIL.COM
Thu Jul 28 22:32:30 EEST 2011

" . Satikmē neeksistē, vienkārši neeksistē tāda lieta kā
"Pēkšņi". "

Shitaa peerle ir laikam jaaieraamee . Un tad to vareesi paraadiit tam alnim,
kas vakara pastaigaa iznaak uz celja aiz liikuma, tam traktoristam, kursh ar
to MTZ, kam laika zobs visus elektriibas vadus ir paarkodis un pashu pie
stuures notur tikai mistiski speeki ar arklu aizmuguree izgriezh no mezha
celja ..... Turpinaat par to, kas nav NEJAUSHI, mezha diivainiit  ?