[Autoliste] Re: par lēnajiem braucējiem

Ojars Krumins hardcore at parks.lv
Fri Jul 29 08:32:46 EEST 2011

On 11.28.7 22:32, Smic_ wrote:
> Un tad to vareesi paraadiit tam
> alnim, kas vakara pastaigaa iznaak uz celja aiz liikuma, tam
> traktoristam, kursh ar to MTZ, kam laika zobs visus elektriibas vadus ir
> paarkodis un pashu pie stuures notur tikai mistiski speeki ar arklu
> aizmuguree izgriezh no mezha celja ..... Turpinaat par to, kas nav
> NEJAUSHI, mezha diivainiit ?

Neviena no minētajām iespejām nav tāda, kas uzprasītos uz statisku
administratīvu ātruma ierobežojumu. Alni uz ceļa esmu gan pamanījis, gan
apbraucis kad šiltē bija 120+ un traktoru tāpat. Kad brauc, tad jāskatās
uz ceļu un tuvāko apkartni nevis jāvuārē blakussēdētājas pupi...
Ierobežojumiem ir jābūt cilveku galvās nevis uz papīra.
No satiksmes drošības viedokļa ir pilnība pietiekami uzlikt zilo
kvadrātu komplektā ar iemeslu - piemēram, pirms meža brīdinajuma zīme -
meža zvēri (slinkums meklet nummuru no sat. not. gramatiņas) un
komplektā ar to zilais kvadrāts - ieteicamais ātrums 90. Par šo jau esmu
izteicies. Tikai pasaulē, kur visiem pērsvarā ir merkantīlas intereses,
par ko patiesībā vajadzetu drāzt, ir lētāk un ienesīgāk ierakt vienu
zīmu un pielikt "krajkasīti".

Ojārs.