[Autoliste] Re: gaaziens...

Martins martini.zupa at gmail.com
Tue Jul 26 00:10:26 EEST 2011


Ar molibdeena disulfiidu buutu mega slodzei? Bet vai sitaa smeere pacieta
uudeni vai tomer molibdens aizskalojaas?
On Jul 25, 2011 9:25 PM, "Juris Knakis" <lubes at inbox.lv> wrote:
>
> To Tu stāsti tautai, kas nigrolu, TAD-17 un citas pārbaudītas
> vielas
> mēdz palietot smērēšanai :D
> -----------------------------------------
> Nevienam neko negribu iestāstīt - cik vinču, tik ražotāju
> ieteikumu! :-)
> Teiksim ComeUp par lubrikāciju saka šādus melus (jau pašā
> sākumā
> teksts, ka ar rūpnīvas iepildīto pietikšot uz mūžu - nu, ja
> mūžā ir 3
> gonkas paredzētas, tad jā): All moving parts in the winch are
> permanently lubricated at the time of assembly. Under normal
> conditions factory lubrication will suffice. If re-lubrication of
> gear
> box is necessary after repair or disassembly use Shell EP2 or
> equivalent grease with 0.25 litres. Free-spool T-handle lubricates
> regularly with light oil. It is not allowed to have brake ass’y
> lubricated.
> ----------------------------------------------
> Nu, re kur viss pateikts - EP 2 plastiskā smērviela. No
> "draudzīgā
> kantora" tas būtu "Multifak EP2" vai "Hytex EP2". Diez vai
> ievajadzētos
> "Molytex EP2" ar molibdena disulfīdu ...
> Ruu
-------------- next part --------------
An HTML attachment was scrubbed...
URL: <http://lists.autoliste.lv/pipermail/autoliste/attachments/20110726/c4e4ca80/attachment.html>


More information about the Autoliste mailing list