[Autoliste] Re: gaaziens...

Martins martini.zupa at gmail.com
Mon Jul 25 19:13:52 EEST 2011

O, redz ko palaidi garām (kā uzņemt portreta tipa video ar auto -
pieskrūvēt pie haubes kameru, uztaisīt kūleni un finišēt uz sāna):
http://www.youtube.com/watch?v=fWw0kkfIpNI&feature=player_embedded

Un te tas pats no malas, foto no triāla:
http://www.4x4klubs.lv/2011/07/virgas-manevri-2011-foto-2-diena-no-jana-un-vilmara/

Pagājušās sezonas Open čempions sakās, ka tik ļoti bail kā šoreiz
viņam vēl neesot bijis  :D
http://www.trofi.lv/2011/07/nomanvreti-virgas-manevri-2011/

M. eeeeeeeeh...........