<p>Ar molibdeena disulfiidu buutu mega slodzei? Bet vai sitaa smeere pacieta uudeni vai tomer molibdens aizskalojaas?</p>
<div class="gmail_quote">On Jul 25, 2011 9:25 PM, "Juris Knakis" <<a href="mailto:lubes@inbox.lv">lubes@inbox.lv</a>> wrote:<br type="attribution">> <br>> To Tu stāsti tautai, kas nigrolu, TAD-17 un citas pārbaudītas<br>
> vielas<br>> mēdz palietot smērēšanai :D<br>> -----------------------------------------<br>> Nevienam neko negribu iestāstīt - cik vinču, tik ražotāju<br>> ieteikumu! :-)<br>> Teiksim ComeUp par lubrikāciju saka šādus melus (jau pašā<br>
> sākumā<br>> teksts, ka ar rūpnīvas iepildīto pietikšot uz mūžu - nu, ja<br>> mūžā ir 3<br>> gonkas paredzētas, tad jā): All moving parts in the winch are<br>> permanently lubricated at the time of assembly. Under normal<br>
> conditions factory lubrication will suffice. If re-lubrication of<br>> gear<br>> box is necessary after repair or disassembly use Shell EP2 or<br>> equivalent grease with 0.25 litres. Free-spool T-handle lubricates<br>
> regularly with light oil. It is not allowed to have brake ass’y<br>> lubricated.<br>> ----------------------------------------------<br>> Nu, re kur viss pateikts - EP 2 plastiskā smērviela. No<br>> "draudzīgā<br>
> kantora" tas būtu "Multifak EP2" vai "Hytex EP2". Diez vai<br>> ievajadzētos<br>> "Molytex EP2" ar molibdena disulfīdu ...<br>> Ruu<br></div>