<p>Ar molibdeena disulfiidu buutu mega slodzei? Bet vai sitaa smeere pacieta uudeni vai tomer molibdens aizskalojaas?</p>
<div class="gmail_quote">On Jul 25, 2011 9:25 PM, "Juris Knakis" <<a href="mailto:lubes@inbox.lv">lubes@inbox.lv</a>> wrote:<br type="attribution">> <br>>  To Tu stāsti tautai, kas nigrolu, TAD-17 un citas pārbaudītas<br>
>  vielas<br>>  mēdz palietot smērēšanai  :D<br>>  -----------------------------------------<br>>  Nevienam neko negribu iestāstīt - cik vinču, tik ražotāju<br>>  ieteikumu! :-)<br>>   Teiksim ComeUp par lubrikāciju saka šādus melus (jau pašā<br>
>  sākumā<br>>   teksts, ka ar rūpnīvas iepildīto pietikšot uz mūžu - nu, ja<br>>  mūžā ir 3<br>>   gonkas paredzētas, tad jā): All moving parts in the winch are<br>>   permanently lubricated at the time of assembly. Under normal<br>
>   conditions factory lubrication will suffice. If re-lubrication of<br>>  gear<br>>   box is necessary after repair or disassembly use Shell EP2 or<br>>   equivalent grease with 0.25 litres. Free-spool T-handle lubricates<br>
>   regularly with light oil. It is not allowed to have brake ass’y<br>>   lubricated.<br>>   ----------------------------------------------<br>>  Nu, re kur viss pateikts - EP 2 plastiskā smērviela.  No<br>>  "draudzīgā<br>
>  kantora" tas būtu "Multifak EP2" vai "Hytex EP2".  Diez vai<br>>  ievajadzētos<br>>  "Molytex EP2" ar molibdena disulfīdu ...<br>>  Ruu<br></div>