[Autoliste] Re: par lēnajiem braucējiem

Ģirts Bērziņš GirtzB at inbox.lv
Mon Jul 25 10:45:46 EEST 2011

+1 Šajā weekendā pabraukts Rīga-Zvejniekciems-Rīga, pilns ar visādiem
bremzēm, atsaldeņiem un poļu smagajiem, pilnīgi tracina...
es tāds godīgs kadrs zem +0.5 nosacītie rubļ nelaidu, lai neaiņemtu vietu
rindās uz smago un lēni braucošu apdzīšanu un raiti atbrīvotu ceļu.

p.s.  maxima tā kas pie lidostas viadukta ir ļoti nepārpildīta un
salīdzinoši ar citām pat izgrozīties var.
p.s.s. nepatīk rindas brauc uz sky vai prisma...
p.s.s.s. ar bērnu mašīnā ir būtisks bonuss, viegli atrast parkingu pie
veikala.
p.s.s.s.s. lēni braucošie nekad nav traucējuši, tādus vieglāk apdzīt nekā
pusātros...
p.s.s.s.s.s. publisks pē sarkana apdriskāta Porsche 924 vadītājam par
nepārliecinošo braukšanu lejup no tallinas šosesjas uz pleskaveni, ja velkt
tad velk nevis čakarējas...

ar cieņu spameris GirtzB, S54B32 šad tad arī izvingrinās...