[Autoliste] Re: viela pardomam un diskusijai

Rich richlv at nakts.net
Wed Jul 6 16:38:12 EEST 2011

On 07/06/11 16:21, Rinalds Egle wrote:
> forsha otmazka! :D man p0%uj uz jums visiem, jo es kaveeju! man
> maajaas sievai pussseptinjos ir mezhoniigs sekss, neatkariigi, vai es
> esu maajaas vai nee - es nedriixtu nokaveet! :D un vismaz 10%
> regulaari, katru dienu kavee praamjus un lidmashiinas! :D
>
> par peedeejo teikumu vispaar gruuti komenteet - izklausaas peec
> nokljuushanas pasakaa, tjipa iebraucaam Ideaalajaa Satiksmee un
> peekshnji kljuvaam laipni un pieklaajiigi un vairs nekur
> nesteidzamies. :D tas taapat, kaa atnaakot Pareizajai Valdiibai, Kas
> Nezog, mees peekshnji saaksim maxaat nodokljus un nezagt un iestaasies
> [...]

es toties iejuusminaajos pie "visaadi citaadi normaalu cilveeku" :D

"taa jau labs cilveeks, ja tikai nebuutu seerijveida slepkava. bet
nevaram jau vinju vainot, tie paareejie vinju visu laiku nokaitina..."

aa, nu jaa, un bljin, tie citi nagliigie tipaazhi. iipashi tie, kas
velkas. nu besii aaraa, nu. reaali satrauc. padara nervozu. tik ljoti,
ka jaaapdzen ir TAGADTUULIIT un taa vien izskataas, ka naaksies deelj
vinja pie sarkanaa pat braukt...

--
  Rich