[Autoliste] Re: viela pardomam un diskusijai

Ginc ginc at pie-dabas.net
Wed Jul 6 16:46:22 EEST 2011

Piezīmēsim ka vienīgo avāriju kurā 14 gadu laikā esmu iekūlies izraisija
kāreiz 50+ gadus vecs tipāžš ar "jaunām" tiesibām un svaigu Hujdaju,
kas brauca viņaprāt "prātīgi" (t.i - lēni) - tik prātītīgi ka visi uz
ielas dabūja no viņa nepredzmajiem manevriem raustīties.
Nepaguvu apdzīt :(, biju plānojis to izveikt apmēram 1km tālāk, kur
beidzas apdzīvotā vieta.

G.