[Autoliste] Re: viela pardomam un diskusijai

Rinalds Egle rinalds.egle at gmail.com
Wed Jul 6 16:21:04 EEST 2011

forsha otmazka! :D man p0%uj uz jums visiem, jo es kaveeju! man
maajaas sievai pussseptinjos ir mezhoniigs sekss, neatkariigi, vai es
esu maajaas vai nee - es nedriixtu nokaveet! :D un vismaz 10%
regulaari, katru dienu kavee praamjus un lidmashiinas! :D

par peedeejo teikumu vispaar gruuti komenteet - izklausaas peec
nokljuushanas pasakaa, tjipa iebraucaam Ideaalajaa Satiksmee un
peekshnji kljuvaam laipni un pieklaajiigi un vairs nekur
nesteidzamies. :D tas taapat, kaa atnaakot Pareizajai Valdiibai, Kas
Nezog, mees peekshnji saaksim maxaat nodokljus un nezagt un iestaasies
Laimiigaa Zeme... :D

--
Rinalds