[Autoliste] Re: viela pardomam un diskusijai

raimonds.v krani at inbox.lv
Wed Jul 6 15:48:15 EEST 2011

 Piekrītu arī š'adam viedoklim, bet pieturos pie uzskata, ka
 lielāko tiesu steigties gribošo vadītāju, kuri ikdienā ir miera
 mikas, rada un veicina katastrofālā situācija ar satiksmes
 organizēšanu, nepareizām un nepareizi izliktām zīmēm,
 neloģiski aizliegumi un daudz citāds buļļa kaks, kas visādi
 citādi normālu cilvēku padara nervozu, jo viņš kavē. ja kavē
 var rasties nepatikšanas piemēramd arbā, var nokavēt prāmi,
 lidmašinu, notikumu, kino seansu utt...daudz ( simtiem)iemeslu.
 Dzīvojam mēs bieži tālu no darba, steidzamies mājās pie
 ģimenes, piektdienās uz laukiem, pie radiem, uz tusiņu. utt....
 respektīvi laika trūkums un citu izteikti naglīgu tipāžu
 uzvedība satiksmē. tiklīdz cilvēki nokļust normālā satiksmē,
 tā pēkšņi sāk normāli braukt.
 ramonz