Piekrītu arī š'adam viedoklim, bet pieturos pie uzskata, ka  lielāko tiesu steigties gribošo vadītāju, kuri ikdienā ir miera mikas, rada un veicina katastrofālā situācija ar satiksmes organizēšanu, nepareizām un nepareizi izliktām zīmēm, neloģiski aizliegumi un daudz citāds buļļa kaks, kas visādi citādi normālu cilvēku padara nervozu, jo viņš kavē. ja kavē var rasties nepatikšanas piemēramd arbā, var nokavēt prāmi, lidmašinu, notikumu, kino seansu utt...daudz ( simtiem)iemeslu. Dzīvojam mēs bieži tālu no darba, steidzamies mājās pie ģimenes, piektdienās uz laukiem, pie radiem, uz tusiņu. utt.... respektīvi laika trūkums un citu izteikti naglīgu tipāžu uzvedība satiksmē. tiklīdz cilvēki nokļust normālā satiksmē, tā pēkšņi sāk normāli braukt.<br /><br />ramonz<br /><br /><br /><br /><blockquote style="border-left: #cccccc 1px solid; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex">============================<br />Prasmīgs un domājošs braucējs mierīgi tiks galā gan ar vientuļu "lēno divplāksni",<br />gan ar veselu kolonu, bez liekas sapīkšanas, lamāšanās un citu braucēju<br />nievāšanas. Ir daudz iemeslu, kāpēc kāds brauc lēnāk, un pat, ja viņš to dara<br />kāda iemesla dēļ, viņam uz to ir tiesības :-) Kaut kā Rietumos ļaudis to lielākoties<br />saprot, pie mums un vispār Austrumeiropā kaut kā vāji. Par Krieviju vispār<br />nerunāsim. Un tad kārtējo reizi secinām, ka "ātrums nogalina" ... :-( Diemžēl<br />lielu daļu vadītāju var mācīt, var nemācīt, kā auni bija , tā paliks. Tev nav nācies<br />ielaist sev priekšā auto, ja redzi, ka viņš nepaspēs pabeigt apdzīšanas manevru?<br />Diemžēl ir vadītāji, kuri nelaidīs spītības vai zema IQ dēļ - sak, lai tik mauc<br />pretimnākošajam purnā...Nezinu, es laižu, viena vai pāris auto garums uz brauciena<br />garuma fona ir čiks IMHO.<br />Ruu<br /><div> </div></blockquote><br /><br /><div id="sig_lower"> </div>