[Autoliste] Re: viela pardomam un diskusijai

KPL kpl.listes at gmail.com
Wed Jul 6 14:51:54 EEST 2011

2011/7/6 Ginc <ginc at pie-dabas.net>:
> Nu tur tik traģiski nav, ceļš tur ir konfekte jasalīdzina ar gabalu
> Tīreļi-Jelgava, kur tiešām var riepu pārsist pāris kilometros, un ceļš
> prasās vienkārši uz slēgšanu :(

Nu es nezinu par citiem celjiem, man nekur citur nav jaabrauc. Otrs
marshruts ietver kaareiz tevis piemineeto posmu, bet tas ir krietni
retaaks:) AAaa, Juurmala-Kalnciems-Jelgava ir veel eliitaaks par
shitiem:)

Bet tai apvedcelja posmaa ir viena konkreeta vieta, kurai uzbrienot
mashiinu dikti grib izmest nafig aaraa no shtraases. Kaukaads taads
interesants ielaaps, sliipi pret garenasi, sajuuta ka celsh
vienkaarshi beidzas:)

Disclaimeris: 100% droshi zinu ka neesmu nedz guru, nedz vienkaarshi
labs brauceejs - tikai ripoju kaa maaku :P

--
KPL