[Autoliste] Re: viela pardomam un diskusijai

Ginc ginc at pie-dabas.net
Wed Jul 6 14:34:43 EEST 2011

Nu tur tik traģiski nav, ceļš tur ir konfekte jasalīdzina ar gabalu
Tīreļi-Jelgava, kur tiešām var riepu pārsist pāris kilometros, un ceļš
prasās vienkārši uz slēgšanu :(
Tagad kādas nedēļas ar mazo auto braukājos - Siguldas šoseja dažus km
pirms Sēnītes (no Siguldas puses) ir ar tik lieliskām risām ka gaidu kad
pec pamatīgāka lietus tur atkal būs daudzi grāvjos :( Labi ka bedres vēl
nav..

Par to laišanu - jā palaižu, nav grūti. Dažreiz ir smieklīgi ka tiem
lielajiem lidotājiem pa šoseju Rīgā sanāk pie otrā luksofora pabraukt
garām - ātri lidot pa šoseju nav taspats kas plūstoši braukt pa ielu.

G.