[Autoliste] Re: viela pardomam un diskusijai

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Wed Jul 6 14:59:40 EEST 2011

>  Tagad kādas nedēļas ar mazo auto braukājos - Siguldas šoseja
> dažus km
>  pirms Sēnītes (no Siguldas puses) ir ar tik lieliskām risām ka
> gaidu kad
>  pec pamatīgāka lietus tur atkal būs daudzi grāvjos :( Labi ka
> bedres vēl
>  nav..
 Mjā, tāda problēma ir :-( Diemžēl sakne visam aug vēl
 padomjlaikos, pareizāk
 sakot, tolaiku GOSTos. Piemēram, tie paredzēja vienādu ceļa
 pamatnes uzbūvi
 un sastāvu, arī biezumu visā PSRS teritorijā, neatkarīgi no
 klimatiskajiem un
 grunts (ģeoloģiskajiem) apstākļiem. bet tas, kas der vienā
 vietā, piemēram
 Vidusāzijā, galīgi neder Baltijā vai kaut kur pie Arhangeļskas
 Nu tad pie mums
 arī tapa daži "ļapsi", kurus daudzi noteikti atceras - piemēram
 ceļa klātnes "grimšana"
 uz Vencpils ceļa pie 1. Tukuma ceļa gala vai uz Pleskavas šosejas
 šaipus Vangažiem
 virzienā uz Rīgu. Toreiz mūsu ceļiniekiem bija gatavi
 risinājumi, kā to reiz par visām
 reizēm novērst - nē, partijas un valdības apstiprinātās tāmes
 ir svētas un neaizskaramas,
 lāpiet, kā gribat, kā sanāk!
 Pa tām risēm (draņķīga lieta, patiesi!) es reizēm cenšos, ja
 vieta ir, braukt ar labās
 puses risi starp riteņiem. Parasti sanāk   Nu un , protams, nemaukt
 ar max "atļauto"
 ātrumu, jo sazin, ko var nostrādāt kāds cits ...

>  Par to laišanu - jā palaižu, nav grūti. Dažreiz ir smieklīgi
> ka tiem
>  lielajiem lidotājiem pa šoseju Rīgā sanāk pie otrā luksofora
> pabraukt
>  garām - ātri lidot pa šoseju nav taspats kas plūstoši braukt
> pa ielu.
 Nu, bet tas pats jau ir sastopams arī Rīgā - brauc tu pa
 Brīvības ielu, "lidonis" ar rēcienu
 nesas garām visiem, bezmaz tramvaju pa pretējām sliedēm
 apdzīdams, līču loču
 lavierē starp auto un rindām, līdz izgaist tālēs
 zilajās...Piebraucam pie luksofora jau
 Juglā... KAS TAS? BURENIEKS! Blakus rindā stāv tas pats "traffic
 warrior". Bija vērts,
 ne?
 Ruu