[Autoliste] Re: viela pardomam un diskusijai

Martins martini.zupa at gmail.com
Wed Jul 6 14:24:03 EEST 2011

Pietiekami liels rata diametrs ar pietiekami daudz mikstas gumijas un
piekare kas spej apest mazus palecienus tur dara brinumus :-)   Dikti jau
labo tp voetu zinu jo regulari tur braucu. Celjsh tur ir vnk polaarlapsa ja
at vieglo jabrauc.

http://www.balticmaps.eu/?lang=lv&centerx=488963&centery=6312234&zoom=1&layer=orto&ls=o