[Autoliste] Re: viela pardomam un diskusijai

Ginc ginc at pie-dabas.net
Wed Jul 6 14:05:54 EEST 2011

Es regulāri braucu kudiš tālākus gabalus par Rīga-Ķekava :) Ķekavas ceļa
nožēlojamais seguma stāvoklis man ir labi zināms.
 Atkal nelasi līdz galam: " 75kmh kad apstākļi ļauj brauk ātrāk".
Apstākļi nav tikai ceļazīmes, tie ir arī auto tehniskais stāvoklis,
krava, piekabe utt. Es neaicinu nevienu spiest cik var līdzko zīems to
ļauj, bet braukt atbilstoši situācija. Ja situācija ir sausa šoseja,
normāls auto un vienīgais kas traucē braukt - paša nemācēšana, tad tieši
to arī jālabo.

G.