[Autoliste] Re: viela pardomam un diskusijai

Rinalds Egle rinalds.egle at gmail.com
Wed Jul 6 13:51:02 EEST 2011

ceelonis absoluutajaa vairaakumaa gadiijumu tieshaam ir vadiitaajs,
jaa jau tur raxtaa ir mineets. :)

man patiik pati definiicija - "velkas uz 75kmh" :D njemot veeraa, ka
piemeeram ar piekabi nedriixt braukt aatraak par 80, ka daudziem
smagajiem auto ir ierobezhots max aatrums uz 70, utt. cilveeks uz
75kmh *nevelkas* - ja tev tas izraisa histeeriju, ir jaaarsteejas. es
katru dienu braucu kjekava-riiga un atpakalj, sastreegumstundaas
pluusmas aatrums kaa reizi ir 70-80kmh. ja *visi* brauc shaadaa
aatruma, tad neveidojaas nekaadas "nemaakulju kolonnas", vienkaarshi
visi ar shaadu aatrumu brauc - mieriigi un droshi. probleemas rada
jeblaani, kam visi "velkas uz 75kmh" un ir noteikti jaaspraucas
garaam, lai nokljuutu pastaaveet korkjii pie balozhiem astonjas
sekundes aatraak...

Rinalds