[Autoliste] Re: viela pardomam un diskusijai

Rinalds Egle rinalds.egle at gmail.com
Wed Jul 6 15:12:44 EEST 2011

hvz, man auto ljauj veikt celjagabalu kjekava-riiga arii uz 120, bez
kaitiigaam sekaam :) tachu tas nenoziimee, ka es tagad spljaudiishos
uz tiem, kas brauc 75 un meegjinaashu spraukties garaam. a ja ir
vientulja shoseja un brauc uz 75kmh - nu tad apdzen to auto. kur ir
probleema? ir ierobezhots *maximaalais* aatrums, nevis minimaalais.
manupraat ir jaasaak aarsteet nervi, nevis tie nelaimiigie, kas
nebrauc +15. :)

--
Rinalds