[Autoliste] Re: Velo braukšana Re: Re: Velo registracija

KPL kpl.listes at gmail.com
Tue Jun 7 10:17:57 EEST 2011

par sho teemu ir neskaitaamas teorijas un viedoklji, nevajag nu
saveejo tik paarliecinaati par vieniigo pareizo sludinaat. Pulsa
cipari katram savi, rezhiimi katram savi, atkariibaa no gribeetaa
rezultaata - tie buus vieni, ja gribas aatri nokljuut no punkta A uz
punktu B, un paavisam citi ja gribas sev vienk fizisku treninju, un
veel pavisam citi ja gribas sev taukus nodziit. Un tam visam nav
pilniigi nekaadas jeegas pilseetaa, kur valda aareeji faktori, nevis
brauceeja izveeleeti rezhiimi.

2011/6/7  <hardcore at parks.lv>:

> Zemāk minetās problemas raksturīgas netrennētam rumpim. Serde nav pieradusi
> pie slodezes, ko viņai uzkrāmē, vielmaiņa strauji ievājas anaerobajā režīmā
> un braucējs jūtas saguris. Tāpēc braucot ar riteni pirmās 5 - 7 minūtes
> jābrauc izteikti nesteidzīgi. Ja ir pulsa mērītājs, tad skatas lai pulss
> būtu robežās no 100 - 130. Un vēl kas svarīgi, ka pēc tām 5-7 min.
> iesildīšanās arī nevar uzreiz "atvērt ar pilnu" . Slodze līdz normālai
> jāuzkapina nākamas 5 min. Pec tam ar normālu slodzi, pēc pulsa tas būtu tuvu
> [...]

KPL